2012. december 25., kedd

Lehetetlen ...

Lehetetlen ...

Sokszor mondták
Vigyázzak a szerelemmel
Figyeljek oda , ha jön .
Próbáltam teljesíteni
De túlságosan erős voltál
Nagyon erős

Vesztettem elllened
Illúziót láttam
Aki nem te voltál
Elfelejtettem , hogy
mit is ígértem

Mikor mindennek  vége lett
Jöttem rá mindenre
Elmentél itt hagytál
Legyőztél
Könnyen túl léptél
Vesztettem ellened
Sajnálom , elbuktam

Összetörted a szívem
Vérzik a szívem
Ma is nagyon
Sajnálom
Hagytalak nyerni
Tudom vége
Neked ott van minden

 Nekem nem hagytál semmit sem
Üres ígéreteket kaptam 
Fejezd be a kínzásom
Nem bírom tovább
Reménykedem benne
Nem keresel többet

Fáj kérlek ,
Ne keress már
Vérzik az összes sebem
Melyet te ejtettél rajtam
Játék volt neked
Lehetetlenség , hogy újra
Meg bízzam benned
Lehetetlen, újra higgyek neked

Mindent elvesztettem
Mikor elhittem a mesédet
Elvesztettem a régi énem
Lehetetlen , újra meg bocsássak neked
Lehetetlen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése