2012. december 26., szerda

Már tudom

Már tudom

Már tudom
Minden lehetett volna más
HA bíztál volna bennem
De te elárultál

Hiába bíztam benned
Könnyű volt
Másnak hinni
Könnyebb volt
Azt hinni hazudok
Nem hittél nekem

Pont te nem hittél
Az az ember
Akit a barátomnak hittem
Akiben mindig
Feltétel nélkül bíztam
Miért kell most
Ezt tenned velem ???

Kérlek bízz bennem
Bár már
Nem érdekelsz
TE sem
Csak a zeném számít
Semmi más

Régi tépett gitáromon
Zenélek én
Gondolkodom a múlton
Mit rontottam el

Amiért át lépsz rajtam
Csak úgy
Összetörted az álmom
Álmunk közösen
Épített várunk

Ahová elbújhattunk
Elbújhattam olyan
Hosszú időn át
Csak álom volt
Csak álom

Mikor becsukom a szemem
Eszembe jut a mosolyod
Az illatod , szemed
Az egész lényed
Felrémlik előttem

Hangod bársonya
Ami olyan számomra
Akár a drog
Miért hagytál el ???

Emlékszem az első szavadra
Közös napokra
Tisztán emlékszem
A programokra
Az együtt töltött napokra

Át bulizott éjszakákra
Miért lett vége ???
Miért hittél másoknak
Ha bíztál volna bennem
Már régen mi lennénk
TE és ÉN 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése