2011. augusztus 5., péntek

Egy kis előzetes :DDDDDDDDD

 A szerelem fáj de voltak szép dolgok is mikor egymást öleltük a tengerparton kicsi voltam még . MA már tudom hogy csak játék volt az egész Te soha nem szerettél még senkit . Fáj bár tudom hogy vége el kell engedjelek végleg . Remélem egyszer még barátok lehetünk te és én egy pár már soha nem lehetünk . Rajzolnom kéne egy térképet mely messze visz a szívemtől az utat járd úgy mint ha nem is ismernél . Két ismerős vagyunk de volt egy közös tiszta múltunk . Jövőnk már nem lesz ezt te is tudod . El volt cseszve az egész mikor elkezdtük csak egy kalandnak indult de végül szerelembe fordult ezt te is érezted tudom nagyon jól . Bár már nem is tudom hogy mikor volt . Mikor a szenvedély szerelemmé vált . A szerelmünk egy pillanat tova szállt . El jött a múltam melyet soha sem feledhettem volna . Ő az Én bajnokom örökké tartva . Tudod hogy csak az egész nem ért semmit az esküvő is csak egy bal lépés lett volna . Akkor lehet hogy fájtak az szavaid ma már nem is tudom mit is jelentett az egész . :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése