2011. augusztus 29., hétfő

12.fejezet - Beszélgetés

- Ez igaz de bennem meg bízhatsz . Tudod mit ma ha oda érünk hozzád csinálok valami vacsit , még mindig az a kedvenced ?
- Igen .
-De javítottam azon a recepten amit anyukád szokott csinálni .- mosolyogtam rá
- Még mit ?
- Majd meg tudod .- mondtam neki
- Remélem ehető lesz .
- Hidd el amit én főzök az mindig az :)
- Akkor jó ha finom lesz fel veszlek szakácsnak . Igaz már meg nyúz mind kettőnket ha elhízom de akkor majd rád fogom.
- Én meg elküldelek majd futni mikor eszel utána.- mondtam gonoszul
- Ajaj Mark imádni fog előre látom - mondta mosolyogva
- ööööh Ki ez a Márk ?
- Személyi edzőm.- jött a válasz
- Ok ezt is tudom .
- Hát igen na mind egy akkor mielőtt haza megyünk bevásárlunk ok,?,??
- OK???- kérdezte újra Kims
- Jah persze csak elgondolkoztam- mondtam neki
-  Meg bántad ?
- Mi ??? Nem ha most tulajdonának tekint akkor mi lett volna később ??? Ha egy férfi kollégával találkozom meg ver ?- kérdeztem rá ezen látszik hogy elgondolkodik. Kimondta azt a mondatot amit soha eddig nem halottam . Bár szerintem nem is fogok többet .
- Igazad van .- mondta
- Hogy mondtad ???
- Jól hallottad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése