2012. július 28., szombat

Rally világa III avagy ki is vagyok én

- Ma van a 18-dik születésnapom miért ??? .-kérdeztem vissza 

- Akkor gyere és veszek neked jég krémet vedd úgy mint csapat ajándékot mosolygott .De volt benne valami furcsa a tekintetében . Mint egy apa nézne a lányára Büszkeség van benne . 

- Rendben fagyi bármikor jöhet .- mondtam neki 

- Honnan is származol ??? - kérdezte

- Hát finn vagyok de nem ismerem a szüleim . Édesanyám belehalt a szülésbe édesapám meg lelépett mikor meg tudta , hogy Anyu terhes   . Ma kapok egy olyan dokumentumot amiben édes anyám el mondja , hogy ki az édes apám . Halála előtt írta nekem .- nem tudom miért mondtam de úgy éreztem benne meg bízhatok

Még beszélgettünk majd el kellett mennie . És nekem is rá koncentrálni a versenyre . Életem első rally versenyére

Itt ülök az autóba és várom hogy indulhassak . Félek be vallom rettegek . De nem hátrálok meg soha !!! És most nem fogok .

2 megjegyzés:

  1. szia gratulálok remélem kiderül végre az igazság lindáról
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Sziaa. Nézz be hozzám van egy meglepim neked.
    http://cr7fanfiction.blogspot.hu/

    VálaszTörlés