2012. június 25., hétfő

A Rally világa I. rész avagy ki is vagyok én

Mindenki gyengének hisz mert lány vagyok . Attól még lehetek ugyan olyan jó rally versenyző mint a férfiak .

Senki nem hisz nekem . De nem baj majd meg mutatom ki vagyok . - Morogtam magamban .

Hupsz még be sem mutatkoztam Linda Carens vagyok . Rally versenyző bár sokaknak nem mond semmit  a nevem nekem még is fontos a versenyzés . Mindenki alá becsül . Nem lehetek lányként Rally versenyző . NA az meg szívták . Sokan lebecsülnek főleg a verseny társaim . Egyedül keresztapám , hitt bennem aki kis korom óta nevel Ő adott esély a csapatánál bemutatkozásra . Szeretnék az első húszba bekerülni . Jó tudom első versenyen nem leszek rögtön dobogós . Szeretném a legtöbbet kihozni magamból és az autóból . Tudom hátrányban indulok a férfi sovinisztaság itt is jelen van . Még a csapat társammal nem is találkoztam de lehet nem is akarok . Ha Ő is beszól tuti beverek neki egyet . Tudom kicsit harcias vagyok de nem tudok mit tenni ez ellen ez vagyok én . :)

Térjünk vissza az elejére szüleimet nem ismertem Édesanyám szülésbe belehalt . Édesapám pedig nem is tudom kicsoda egyedül édes anyám tudta ki volt de Ő magával vitte a titkot . Holnap lesz a tizennyolcadik szülinapom . Kereszt apu szerint anyu születésem előtt meg bízott egy ügyvédet hogy adjon át egy okmányt nekem amiben meg találom  a kérdéseim a választ . Vajon édesapám tud a létezésemről ??? Vagy ki lehet az . Holnap verseny után meg tudok mindent . Igen ez lesz az első versenyem . Annyira izgulok.

- Nővérkém  .- ölelt meg a KIS  Öcsikém  . Vér szerint nem az öcsém . Kis gyerekként találtunk rá amikor a svéd Rallyról mentünk haza , a szüleit nem találtuk meg így kereszt apu örökbe fogatta . Így lett egy kisöcsém Ádám . olyan a kapcsolatunk mintha vérszenti testvérek lennénk . Csak párnappal fiatalabb tőlem . Így jól kijövünk egymással . Ő is vonzódik a benzingőzhöz csak ő a motorsportban tevékenykedik . Na igen az én kis családom .

( Másnap )

Már csak 10 perc és indul a verseny izgulok nagyon .

- Linda nyugi - mosolygott rám az öcsém .Még a csapat társammal nem is találkoztam . De majd rá érek a verseny után .


( Eközben   )

Nem hiszem el egy kis felelőtlen csitri lesz a csapat társam ??? Na jó ez vicc XD csak azért került be mert a csapat főnök a keresztapja . Linda Carens meg mutatom én neked milyen a Edanstorm vér . 

- Min gondolkozol tesó ??? - Cristián  a kis öcsém ma kijött Ő is meg nézni engem jelenleg a 3 hetes szünet van a Forma 1 -ben .

- Azon hogy a csapat társam egy lány lesz . Ráadásul a csapatfőnök kereszt lánya . Még csak 18 éves

- Wow az szép . Bátyus alázd le .- kérésed nélkül is meg tenném . Gondoltam magamban .

- Ez egy értelmű volt .- válaszoltam neki . - De még meg kell "ismernem" is .- húztam el a szám .

- Akkor menjünk Nico én kíváncsi vagyok . - mondta . Nem hiszem el hogy 38 éves korára még nem nőtt fel .

Hoppá még be sem mutatkoztam Nico Edanstorm vagyok . Rally versenyző . 40 éves vagyok de közel 35 éve nyomom a gáz pedált . Van egy feleségem és két nagy fiam és egy tündéri kis lányom . Fiaim Matt és Márk most töltik a 12 születésnapjukat míg a kis húguk még csak  10 éves lesz . A csalásom nem egy szokványos család a családom .

- Mikor oda értünk az öcsém le fagyott . És rá jöttem miért a lány totálisan úgy nézett ki mint a régen elrabolt kis lánya . Igen Crisnek is volt családja . Lindának hívták  a lányát és a felesége után nevezte el aki bele halt  a szülésbe . 

- Linda ne idegeskedj - mondta egy fiatal srác aki közel egy idős lehetett vele .

- Nyugi öcskös - mosolygott - nem vagyok ideges csak na jó az vagyok és ??? - kérdezte 

- Hát azért én nem szeretném ha az egyetlen imádni való nővérem összetörné magát .- a lány sóhajtott

- Mit szeretnél ??? - Na ezt meg kapta  a srác .

- Nico lehet lehet , hogy Ő a régen elveszett kislányom ??? - kérdezte Cris 

- Nem  tudom .- mondtam neki őszintén

- Beszélnem kell vele . - mondta és már el is indult felé

- Nem Cris nem mehetsz most oda .- mondtam neki

- De oda kell mennem .- tudnom kell . Mondta kétségbe esve

- szerinted öcsi aki el rabolta el mondta neki az igazad ???

- Nem 

- látod én ezt mondom . 


Linda Carens ( Szabó Kitty a barátok köztből )én így képzelem csak kék szemmel és világosabbhajjal

Ádám Carens ( Barna Zsombor  szintén BK-s ) Így képzelem csak világos barna haj és szintén kék szem

 



2 megjegyzés: