2011. június 24., péntek

11.fejezet - Leány búcsú ( egy kis előzetes hogy felpiszkáljam az olvasóimat :D )

Hát igen ma lesz a leány búcsúm . Amikor a csajok oda értek hozzánk rögtön elraboltak Kellantől :S
Az én szerelmemmel még egy villám csókot sem tudtunk váltani :) Kicsit haragszom Allysonra és Emilyre hogy még csókot sem válthattam Kellannel . De nem baj majd az esküvőn :DD
- Anna figyelsz te rám ???? - kérdezte felháborodottan Allyson .
- Igen ! Miért ne figyelnék rátok ??? - hupsz csak vissza ne kérdezzen mert akkor végem XD
- És mit mondtam ???? - A FRANCBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ömmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm nem tudom .- mondtam meg az igazat .
- Tudtam hogy nem figyelsz annyira tudtam . Éppen arról meséltem neked hogy még meg kapod a leánybúcsús szívatásodért a bosszúúúúúm . - ajaj el is felejtettem hogy mit ígért akkor hogy is mondta jah igen .zt mondta hogy ezt még vissza fogom kapni na hajráááááá Allyson Night mutasd mit találtál ki XP
- Én nem emlékszem semmire mi volt a leánybúcsúdon - adtam az ártatlant =)
- Oké kezdjük csajok Anna most bekötöm a szemed ezzel a kendővel - mutatott fel egy fekete kendőt Emily - majd mikor oda érünk levesszük a szem kötőt .
- Ne már - mondtam nekik
- De már - a fene merre lehet futni . Végül is Kellan-t rá lehetne venni hogy Las vegasba szökjünk és ott esküdjünk meg Allysonék haragja nélkül meg gondolandó .XJ De úgy is hamar lebuknánk de nem ? Huh tényleg mi is lesz a esti program ??? Pia PIA PIAAAAAAAAAAAAAAAA és minden olyan dolog mi egy leány búcsún van .
- NA jó csak kezdődjön a leány búcsú először Anna meg iszik egy tequilát és utánna jöhet az első dolog amit meg akarunk csinálni . Miután meg ittam a piát .
- Na Anna először is Felelsz vagy Merszet játszunk :D

3 megjegyzés:

  1. Ez jó nagyon de szeretnééém már látni a következményeket ^.^ Mert kínoz a gondolat hogy mi lesz szal nagyon jó kis rész lesz érzem :D:D

    By Adél:P xP XOXO

    VálaszTörlés
  2. Szia hát igen van benne valami hogy lesz itt néhány fordulat :D
    Majd kiderül mi :)

    VálaszTörlés
  3. Fel iratkoztam a blogodra és ezután tag vagyok és követlek :):)

    :3 Adél voltam :D

    VálaszTörlés