2011. március 6., vasárnap

12.fejezet - Befejező rész :P

Ennek is eljött az ideje amint tudom hozom az új törit ... Matekból sz@rul állok szóval nem tudom mikor tudom hozni az új történetet :S . De most jöjjön a jóóó hír itt az utolsó feji :P
Remélem írnak a rendszeres olvasóim kommenteket  Nikkinek köszönöm a kommentátorokat . Ő írt az összes fejezethez . Köszönöm neki a bizalmat és a kedves szavakat ... Amint tudom megnézem a blogját nem volt időm sajnos olvasni se írni  : D Nem túl hosszú a fejezet de ez jött össze . Búcsúzom egy időre ... Köszönöm még egyszer .  by : Krisztin




                                              12. fejezet - Szülés és utána való idő


Néhány hét telt el az álom után . Azóta Kellan nem nagyon hagyott magamra vigyázott rám akar csak porcelán baba lennék . Ez már néha idegesít már csak 2 hét van hátra a szülésig . Két hét az már nem sok . Már alig várom hogy karomban tarthassam a gyermekeim . Kellan szerintem izgatottabb mint én !!!

A kiskutyákat azóta elajándékoztuk . Akinek kellet belőle Rob , Ashley , Nikki , Kristen , Jay . Már Kellannel beszélgettünk ki vagy kik lennének a meg felelő keresztszülők . Így a választásunk Nikkire és Jayre esett a lányunknál . A fiúnknál pedig Ashley és Robert . Azért nem Kristen mert nem vagyunk olyan jóban mint Ashleyvel és Nikkivel . A fiúk pedig egyértelműek voltak .


(Néhány Nappal később)


Ma megszülettek a gyerekek a kisfiúnk Christopher Tyler Lutz és Lilian Amélia Lutz . Kellan szinte "SZÁRNYALT " . Én is örülők hogy megszülettek az én kicsikéim csak hát nem kertelek majd belehaltam a szülésbe . Mind a két picurnak Gyönyörű szőkefürtje van . Kellan most jött vissza a telefonálásból ...
- Szerelmem hogy érzed magad ???
- Hát kicsit fáradtan de értük megérte a fáradság - néztem a kiságyaikban szunyokáló angyalokat
- Igen ő értük bármi áldozatot megtennék ...
- Én is így vagyok ...
- Szerelmem ?
- Igen ???
- Nagyon rossz volt ???
- Kicsit de nem vészes mint mindtam ő értük megérte az egész - mosolyogtam - De valami hiányzik - néztem rá kiskutyaszemekkel
- Micsoda édesem ???
- Csókólj már meg te zizi !!!
- Ha csak ennyi ezt tudom teljesíteni - Csókolt meg szerelmesen . Mikor vége lett a csóknak csak egy szót suttogtunk egyszerre
- Szeretlek ...

2 héttel a szülés után

Ma van a keresztelője a két kicsi angyalomnak . A templomban Robert és ashley örömmel válalták a kereszt szülőséget . Nikki és Jay szintén azt hittem szárnyra kapnak a hírtől ....
- Kincseim kész vagytok ??? - nyitott be Kellan a gyerek szobába
- Egy pillanat csak Lillinek kellet pelust cserélni .
- Mehetünk ?
- Igen
A keresztelő után kaptak ajándékot a kicsik a kereszt szülőktől .
Christopher  Robertől és Ashleytől kapott egy nagy plüss macit .
Lillian Nikkitől és Jaksontól kapott egy fülbevalót . Igaz még ki sincs lyukasztva a füle de fülbe valója már van :P
A kis családunk boldogsággal hajtotta álomra fejét . Sosem hittem volna hogy kaphatok a sorstól újra boldogságot a sok szenvedés után . Most már hálás vagyok Allysonnak hogy el rángatott abba a buliba ... És hogy kareokéra  is fel íratott ... Akkor változott meg az életem abban a dalban összefoglaltam a múltamat mely egy sokkal szebb jövőt hozott el ... Akkor ismertem meg Kellan az a suttyó kölyköt akire tényleg azt hittem csak meg akar húzni azért jött oda hozzám mára már tudom hogy az volt a sorsunk hogy találkozzunk és hogy engem újra a szerelem útjára vezessen és hogy ÚJRA boldog legyek ...Kellan mellett . :P



                                      VÉGE !!!!

Lillian fülbevalója amit Nikkitől és Jaytől kapott :P
 Christopher Macija amit Ashleytől és Robertől kapott :D
 Christopher ruhája amit Ashleyéktől kapott
 Keresztelő meghívója
 Christopher cipője
 Lillian cipőkéje
 Lillian ruhája amit Nikkiéktől kapott

2 megjegyzés:

  1. Szia:D
    Nagyon jó lett kár hogy vége:(

    VálaszTörlés
  2. Szia Ennek lehet hogy vége de csak most kezdődik igazán a történet ( UGYAN ezzel a szereplő párossal csak új történetet :P)Legkésőbb 1 hónap múlva felkerül a Tartalma és 1 fejezet is :P
    Köszönöm a kometeket :P

    VálaszTörlés