2010. november 14., vasárnap

Idézetek

Edward: "És az oroszlán beleszeretett a bárányba"
Bella: "Hány éves vagy?"
Edward: "17"
Bella: "És móta vagy 17?"
Edward: "Egy ideje"
Mersz szeretni? Az életed árán is?
Ne állj ellen, az Alkonyat úgyis leszáll!
 
Rossz hold kelt föl?
Hát mégis rémálommá válhat ez a szerelem? Elfogyhat, mint a Hold?
 
Én vagyok az, aki hangokat hall a fejében, és te aggódsz azon, hogy őrült vagy?




 "- És akkor az oroszlán beleszeretett a bárányba... - suttogta, és én lesunytam a fejem,
nehogy meglássa, milyen boldog izgalmat keltett bennem ez a szó.
- Micsoda buta bárány! - sóhajtottam.
- Micsoda beteg, mazochista oroszlán! "

A felhőkkel még csak-csak meg tudok birkózni, de nem harcolhatok egy napfogyatkozással .

Egy halott, dermedt szív újra el tud kezdeni dobogni? Úgy éreztem, az enyém erre is képes.

Amíg a szíved meg nem szűnik dobogni, Bella, én itt leszek, és harcolok érted. Ne felejtsd el, hogy van választási lehetőséged!

Alice, te szörnyen kicsi vagy ahhoz, hogy ennyire idegesítő tudj lenni .


Bella, már megint elestél?
- Nem, Emmett, csak felpofoztam egy vérfarkast . 



Amikor az élet valóra váltja a legmerészebb álmodat, akkor nincs mit megbánnod, ha ez az álom aztán véget ér .

Majdnem egy évszázada már, hogy Edward egyedül volt. Aztán rád talált. Te nem láthatod rajta a változást, amit mi, akik már olyan régen vele vannak, észreveszünk. Szerinted a következő száz évben bármelyikünk is a szemébe tudna nézni, ha téged elveszítene?

Három dologban teljesen biztos voltam. Először is, hogy Edward vámpír. Másodszor, hogy lényének egy része - azt nem tudtam, mennyire domináns ez a része - a véremre szomjazik. És harmadszor.. tudtam, hogy feltétel nélkül és gyógyíthatatlanul szerelmes vagyok belé.


Olyan ő neked, mint a drog, Bella. Látom, hogy nem tudsz nélküle élni. De én egészségesebb lennék számodra, nem egy drog, hanem a levegő, a nap! 

1 megjegyzés:

  1. tetszik a blogood.esetleg linkcsere ? oldim : http://dreamworld-herlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés